Grolsch

ihopljuget 2007-08-16
Is the new favorite beer..

eller nått..

Jahapp. Kanske sista kvällen i sommar med folket. Det känns aningen tungt. faktiskt. Tyvärr..
Fan, jag hatar att flytta runt. Vill hitta mitt!

Jaja, folket i Varberg, Ta nu inga glädjeskutt, för mig blir ni av med så lätt. För även om ni inte ser mig så kommer ni inte glömma mig. Tro mig... Sen kommer jag komma hit fler gånger. Om inte förr så kommer jag mest troligt i sommar..

Kom på att jag faktiskt har en till favorit kille här i Varberg. En pojk som alltid får mig att skratta. Och det är faktiskt han som reagerat starkast på att jag flyttar.. Elelr okej, han har väl inte reagerat starkast, men han har iaf visat det tydligast. Och det år ingen mindre än Pebban. Ju mer jag pratar med honom, desto mer tycker jag om den killen. Otroligt vettig, även fast han är sjukt ovettig för det mesta. :D

Känns tråkigt att man ska bygga upp relationer med folk, och sen bara flytta från allt. Jag har ju på något sätt skapat mig ett namn, en identitet här i stan. Och nu bara skiter jag i den, och flyr fältet. As usual

Kommer iaf sakna Varberg oavsett vart jag tar vägen. Och mina pojkar. Dom kommer jag toksakna.

Lillen. can we be friends forever?
Can we at least try?

God natt nu folket.
Känner att jag börjar bli lite väl sentimental nu. Det är aldrig bra. Pebban almost made bunny cry innan.. Not good, not good at all..

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? lillen

du vet att vi kommer va vänner länge lillan:) We'll keep in touch :)

2007-08-16 @ 18:17:09

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback