Göteborg

ihopljuget 2007-08-27
Det sket sig med iPoden från Singapore, tydligen var den snuskigt dyr där med. Men eftersom jag har en ganska snäll far, med ganska konstiga kontakter så fixade han fram en iPod till mig. :D Moahahaha

Men iaf. Idag har vi varit i Varberg och hämtat min grejer, lämnat nycklarna, och donat. Detta innebär i kort: No more varberg. Det känns kanske lite halvtradigt. Men men

Strax ska jag å Anna till någon Teliabutik, vi ska även kolla på skor. Oh My God, I love skor!

Sedan ikväll ska jag nog in till Gbg och träffa Märy. Hon ville träffa Patrik och Nicklas, och det kändes väl inte så där himla kul. Men jag förstår ju att hon vill träffa dom. Men jag hade nog kunnat hoppa det. fast om jag nu ska träffa dom så ska jag vara så toksnygg så att hälften vore nog. HA! Så pojkstackarna ser vad dom går miste om. Moahahahaha

Jaja, gott folk. Dags att göra något vettigt. Auf!

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback