Far å flänger..

ihopljuget 2007-08-25
Jahapp, idag har man varit på tre ställen i Sverige. Man vaknade upp, första gången, i Varberg. Sen på ett tåg, för att åka till Borås där man skulle provjobba, och på vilket jag somnar på direkt. Måste få tillägga att klockan var sju, på morgonen.. Vaknar till precis när tåget rullar in på perrongen i Borås, tur att jag vaknade iaf.. :P Sen till Wayne´s på Knalleland, jobba 8½ timma för att sen sitta i 50 minuter och vänta på far. Och nu är man i Mölnlycke. Den här tiden i förrgår, då var man i Lessebo och satt uppe och kunde icket somna. Den här tiden dan innan förrgår så satt man hos Emma och Kheder och drack massa ölet, och myyyyste. Den här tiden dan innan dan innan förrgår satt man på en buss på väg hem från annisen.. Typ. Dan innan dess så var ja i Borås..

Asså de e sjukt vad jag åker runt i Sverige nu i dagarna. Funderar faktiskt på att dra en sväng till Jkpg me. Men det får nog vänta.. Kanske

På tal om nått helt annat, så glömde jag bort vad jag skulle skriva.

Jaja, det blev som sagt (?) Pullared och Gekås häromdagen. Köpte mig en liten fin plattång, äntligen. Även ett samlingsalbum med Winnerbäck, och en bilbana slank ner i kundvagnen.. Och nej, Bilbanan är varken till mig, eller till dig Lillen, den är till min "syster"son..

Faaan, jag hatar när jag kommer på typ worldbreaking news, och så glömmer jag bort dom innan jag hinner skriva nert. Usch fy, spott och fräs va jobbigt.

Men iaf.
I morgon får jag reda på om jag får en... Jag kom på det! Bäst jag skriver nert innan jag glömmer att igen..
Min "bror" är ju som ni nog mest troligt inte vet i typ Singapore nu. Han är ju en sjöman nu förtiden den dära pojkyslingen. Men iaf. Kan ni se det framför er. Singapore. Asien. Sjömansbutiker. Billig elektronik. Allt detta blir helt enkelt, utan att ljuga så mycket som en Ipod nano till Sanna för knappt ett korvöre. Tack Gud för att du uppfann Christian. :D

Men iaf.
Som jag skulle berätta så får jag imorgon reda på om jag får bo ihop med den högt aktade Johan i Borås. Dvs en kille som jag aldrig har träffat, men som kanske ska bli min kombo. Det kan ju funka. Hoppas han är het. :P
Sedan på måndag så kommer jag få reda på om jag får jobbet eller inte. Hmm. Jag vet faktiskt inte om jag ens vill ha det längre. Hmm. Jaja, vi får la se.

Ne, nu ska ja ta min godispåse, lägga mig i sängen. slänga iväg ett sms, eller två, och lyssna på musik, läsa boken, coh knapra choklad tills jag somnar av utmattning. Inga borsta tänder fasoner här inte.

Btw, jag är kär.
Liam heter han, tre år gammal och så mycket som Mosters pojke!
En sån goding han är. :D

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback