Don't worry, be happy!!

ihopljuget 2007-08-12

Lång mysig undebar middag med Nina och Michelle på Steakhouse på lilla torg i Malmö. Kan lätt rekommenderas. Fy va mysigt vi hade det.
Dom stängde alldeles för tidigt, tyvärr så vi vart ju tvungna att dra vidare.. Alla ställen runt lilla torg har ju typ 25, inte kul. Så vi drog till Harrys. Där är det iofs oxå 25, men vi kom in iaf. Fixade bara till charmen lite, och gled in..
Sen kom Anneli och Jonas, som dock bara är nitton, och kom inte in. Så vi tog vårt pick och pack och stack till ett ställe som jag verklingen inte kan komma på vad det heter just nu. Fick en lite black out precis.. Aja, där var vi tills runt halv fe. Dansade, shakade ass, och drack alldeles för mkt.
Tog svart taxi hem, off course, blev stoppade av polisen, och höll på att skita ner oss av rädsla.. OH MY GOD, säger jag bara. Jag älskar poliser. Moahahaha. Hemma vid fem, och somnade som ett litet barn. Upp vid halv nio för att åka hem till Varberg. Sov typ hela tågresan, och kom fram vid tolv. Gick hem, somnade och sen vkanade jag och gick till Jobbet.  Eller okej, nej, ja cyklade till jobbet. Såklart!! :D

Kvällen på jobbet var lugn, men hade ändå något att göra hela tiden. Helt okej, fick ju runt 300 kronor i dricks. Varav typ hälften var av två pojkar som satt å tjöta i säkert en timma om att jag skulle följa med dom hem på efterfest. Dom var 25 och 27 btw.. Moahahah

Jaja, dags att sova strax. Har varit hektiska och galna dagar. Men fy fan va kul jag hade.
Dock hade jag en tanke gnagandes i bakhuvet. Inte roligt inte roligt.

Men som alla borde säga..
Don't worry, be happy!

Ni vet att ni älskar mig..


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback