Den tragiska sanningen om fyllesms

ihopljuget 2007-08-23
Ja, igår var jag full.
Jag var precis lagom. Helt perfekt full. Glad i hågen och full i fan.

Och vips, där åkte mobilen fram, och fyllesms skickades. Men inte en jävel svarade. Och ingen har svarat än, klockan är asså tjugo över tolv.

När man var yngre, dvs allt från 15 tills den man fyller tjugo så var det ALLTID någon som svarade på mina fyllesms, oftast skedde detta direkt på natten. Nu när man förväntas vara vuxen och alla man känner antingen e lika gamla, eller som i mitt fall oftast äldre, så sover alla klockan två en onsdagsnatt. Why God, Why? Betyder detta att jag måste sluta vara uppe till två på nätterna, och bli vuxen jag med? Jag vill inte. Det är ju inget roligt. Jag vill oxå ha någon att prata med på nätterna när jag kommer hem med lite promille i blodet. Jag vill Jag vill Jag vill.
Dumma vänner jag har som inte svarar. Usch fy för dom!
Ingen bra idé detta med fyllesms. Vilket jävla stolpmongo var det som uppfann dom? Pah!

Iaf. Jag tycker om folk. Älskar att prata och träffa nya människor. Sådetså

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback