Borås

ihopljuget 2007-08-20
Upptäckt 1:
Alla unga killar i borås, som inte har kommit i målbrottet, eller äldre herrar med väldigt ljusa röster låter väldigt väldigt feminina..

Upptäckt 2:
Jag kan fortfarande göra gott kaffe

Upptäckt 3:
Svarta pumps är typ slut över hela sverige. Dock lyckades jag snika till mig ett par idag, Helt perfekta.

Upptäckt 4:
Trots att Boråsare anses vara dryga av sevriges befolkning (läs: Varbergare) så har jag faktiskt haft en trevlig dag ida på stan.

Upptäckt 5:
Svenskar är tråkiga instängda människor som har väldigt svårt att prata med främmande människor, och blir väldigt väldigt chockade så fort man tilltalar dem.

Upptäckt 6:
Supa gratis samtidigt som man får betalt, dvs på arbetstid, kan bara resultera i en helvetes jävla fylla, och en ännu värre bakfylla. Fy faaaan

Upptäckt 7:
Du kan inte förklara vägen någonstans för mig, du måste visa, allra helst följa med. Inte ens när du vägleder mig via telefon så fungerar det. Jag lovar. Jag har försökt. 

Upptäckt 8:
Min menscykel är väldigt konstigt, just so you know.

Upptäckt 9:
Jag är tydligen snäppet bättre än vad jag trodde. :D

Upptäckt 10:
Ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback