Vi kan kalla dom Göran och Bengt

ihopljuget 2007-04-08
Haha, kollade på efterlyst häromkvällen. Den bästa kommentaren måste varit när det var två efterlysta killar i min ålder..  KOmmentaren till dom var : Vi kan kalla dom Bengt och Göran. Haha, så stört..

Btw, hur kan en femåring har så sjukt mycket Energi. Det är ju helt galet. Hon körde slut på mig efter en kvart ju. herregud..

Kanske jag som börjar bli gammal.. haha

Nä, dags att mysa lite, dricka lite kaffe, sen ska jag nog ta mig ett bad och sen fundera över om ja ska ut ikväll.. Hmm.. Funderar på att skita i det.. Mycket skönare att sitta hemma.. Faaan ja börjar fan bli gammal..
hualigen..

yeah, fuck this shit bitches, lets drink some coffee...

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback