Skärtorsdagen

ihopljuget 2007-04-05
Vilken jävla tråkig dag. Helt sjukt dåligt ju. Världens snöstorm ute, och Sanna har bara suttit hemma hela dan.
Precis pratat om det svenska rättsystemet. En man som körde ihjäl ett litet barn på fyllan fick sex månaders fängelse, medan några andra som smugglade in flera kilo heroin kan få upp till tio år. Det är ju helt sjukt.

Jag blir så trött..

Usch, idag har varit en bitter dag. Den enda höjdpunkten var väl att jag tog mitt förstånd till fånga och lagade mig en riktig måltid för en gångs skull. Men inte fan blev det gott!!
Jag är nog inte riktigt kry tror jag..
inte helt hundra..

Skit samma..
Pratade med söta Robert idag. Blir alltid lika glad av att prata med honom. Sån go kille...

Men som vanligt kan ja inte sluta tänka på P.. Fuck him..

Btw, Glad Påsk

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback