Saknar..

ihopljuget 2007-04-22
Hmm, kommit fram till att efter tre månader i Åre finns det folk man saknar..
R saknar jag mycket..
Inte träffat han sen i mitten av januari ju.
Kanske saknar jag honom extra mycket pga av min sjuka idé att jag ska skaffa pojkvän, växa upp, bli seriös osv osv.... Hmm, har för mycket funderingar i huvudet..

Hua..

Men som jag nog inte har sagt tidigare, så funderar jag på att köra en till säsong i denna byn.. Har ju praktiskt taget jobb fixat, bara boende kvar att lösa.. Men det löser sig säkerligen..

Jahapp.. Men om typ en vecka lämnar jag Åre för denna säsongen. Har blandade känsor. Ska som alltid bli skönt att åka, men jag vet ju så väl att ja kommer längta tillbaka om ett tag. En gång Åre, alltid Åre..
Eller?

Äh, nog med svammel.. When are you coming back Baby?

Igår var iaf en trevlig kväll. Och dag.. In till Östersund där vi tokstressade oss igenom.. Hua, men jag fick iaf tag på min outfit för sommarfesten, en resväska, ett par skor, och present till Collan. precis det jag åkte dit för att handla.. haha

Senare på kvällen stck vi till Duved för förkrök hos Johanna för att sen dra på bartömningen på renen.. Flörtade lite med lite söta pojkar på renen, kan inte riktigt håll amig ifrån sånt.. :D

Sen vidare till Bygget för ett trevlig avslut på en trevlig kväll.. Fyllnade till rejält på hemvägen, typiskt...

Jaja, För att återgå till min rubrik så måste jag ju erkänna att jag saknar min lilla Annis med.. DVD!! :D

Ne, dags att sova bort denna förbannade huvudvärken.

See yaaaaa

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback