P-fest!

ihopljuget 2007-04-26
SHit, vilken bra dag de va igår..
Dagen började dock med en liten så kallad walk of shame, haha. hem och sova, sen först alltid en dusch, inte lukta usch, måste stå högt i kurs.. :D Sen förbi gamla HSB och hämta mitt borttappade Visa kort, sen till byn för att glassa i några timmar under den stekande solen. Satt utanför Hanson och kände mig riktigt cool.. :D Lite shopping blev det med. Wohoo! Och lite lagpmo solbränna, har bränt mig på tuttarna.. :P

Sen kom Märy och Jessica, så de blev lite bakiskäk och lite mera shopping, dock inte för min del..
Sen upp till jobbet för att vänta in resten av folket för att dra vidare på den efterlängtade personalfesten..

Och vilken fest då.. :D
VI åkte upp till buustamon, för att bada tunna och dricka massa öl.. Mysigt värre blev det. Sen upp till restaurangen för trerätters. Till förrätt var de råraka med Kalixrom, vispad Cremefraiche och rödlök. Yummie.! Varmrätten var en riktigt blodig bit av reninnanlår, karljohan creme och nått annat gott. Sen till dessert bidde de en superyummie chokladtryffel med marmelad. Asså det var så gott. Sen satt vi å snackade ett tag för att sen fortsätta festen på Dalboms. Lite mera öl, lite drinkar och annat gott slutade i en rejäl karatefylla.. Men fy fan va trevligt jag hade. över all förväntan!

lite mycket snack om mitt sex liv bara, men ja börjar vänja mig. Alltid samtalsämnet som gäller.. Hua.. 

Haha. 

Tänkte bara upplysa allt folk om att denna säsongen snart är över. Om en vecka så sitter ja hemma i Smauland, dock med en ny framtand. Men det känns ju lite konstigt faktiskt.. Och som inte det vore nog, nu har lilla Emma åkt hem, Adde åker snart, och alla bara lämnar mig. fast snart är det min tur att lämna denna byn, men inte för gott ska ja säga dig. I´ll be back. En gång Åre, alltid Åre..

Funderar faktiskt på att kanske bosätta mig här. Blev väldigt sugen på det hä¨romdan. Älskar ju Åre, och skaffar man ett normalt liv här så kanske man kan palla längre än några månader. Men jag vet inte. Vi får väl se vad som händer och sker... Hualigen..

Hmm... Ne, jag tror att det är dags för mig att skaffa mig ett annat intresse än den hära förbannade bloggen. 
men du Jessica, glöm nu inte att sätta ut bilderna från igår. Måste haa!!!!

See ya, Aint wanna bee ya


 

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback