Liiiista.. :S

ihopljuget 2007-04-23
JUST NU.
klädsel just nu: baggyjeans och halterneck linne
frisyr: hästsvans
låt: ingen
tv: Miami vice
vill ha: icke svullna halsmandlar..
dricka: Nada

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag.. :D
såg dig gråta: Lisenfisen
fick dig att gråta: Patrik
fick dig att börja skratta: Lisen och Markus
du gick på bio med: Robert
du gick på stan med: Adde, Johanna och Elin
skickade ett sms till dig: Johanna

HAR DU NÅGONSIN:
bråkat med ditt husdjur: Ja, jävla skitkatt.. Min lilla bebis..
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: yeees

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Ja.
Danmark: Ja.
Finland: Nope
Island: nope
USA: nej.
Afrika: nej.
Thailand: nej.
Dubai: nej.
Syd Amerika: Nej
Kina: nej.
Japan: Nej.
Spanien: Ja.
France: Nope

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Dig.. :P
Vart vill du gifta dig: Åre kyrka.
Vem hatar du verkligen: Ingen nämnd, ingen glömd..
Varit kär: Ja.
Kör du bil: Kör å kör...
Har du ett jobb: I en vecka till..
Gillar du att ha folk omkring dig: Yeees
Är du ett hälsofreak: HA!
Är du ensam nu: Jaaa.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: CaraCara Mia..

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt sovrum
Typ av musik: Winnerbäck...
Parfym: Gucci, Envy me
Månad: December
Mat: Min mat.. :D
Dricka: Bira bira bira, bärs bärs bärs.. :P
Godis: Mjölkchoklad..
Tidning:  Cosmo, Moore, Café
Film: do No
Skådis: Johnny Depp
Djur: Katt.. :D

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nope.
Köpt någonting: Yees, massa massa
Varit sjuk: Liite,
Sjungit: Yes, alltid på jobbet, ja å Tobbe kör en duett..
Sagt "Jag Älskar Dig": Nope
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Yeees
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Jaa
Kissed someone: Jaa
Ätit: off course

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? johAN

har du vatt i afrika?:P

2007-04-23 @ 08:21:23

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback