Kul..

ihopljuget 2007-04-20

Kul att man skrev ett inlägg för nån da sen som man glömde publicera, fan va smart.. Eller inte..

Inte många dar kvar nu tills man lämnar denna hålan.. Ska bli gött faktiskt, men som alltid lika tragiskt. Har ju träffat så mycket nytt folk, kommer man verkligen kunna hålla kontakten med alla? Samma visa varje år är det ju. "Åh, vi måste verkligen ses, och höras å blahahablhaha.." Lessen folket, men det brukar inte bli så. vet inte hur många kompisar jag har som jag har lovat dessa saker, men som man nästan aldrig opratar med längre.. tråkigt men sant..

Det enda jag kan säga är att vi syns nästa säsong, om inte innan, och kanske inte ens dåå..
tyvärr..


Dock så blir det väl så att de folket som komemr att bo kvar här kommer jag att fortsätta träffa. Utan tvekan, för hit kommer jag fler gånger.. Men vetefan hur det går med resten..

Shit vad jag låter negativ nu, men jag är bara rak på sak.. usch..
Kanske säger jag så för att skydda mig själv? Så att jag inte blir så lessen nu när man skiljs åt från alla vännerna..
Hua..


Skitsamma..
En annan viktig fråga i mitt liv nu är vart fan ja ska ta vägen?
Och varför finns det inga jävla jobb till en liten flicka som jag.. Why God, why?

ne, dags att sova.. ska upp om åtta timmar, för Sanna ska göra Östersund imorgon bitti..

See yaaa


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback