Hemlängtan

ihopljuget 2007-04-28
Shit, nu lägntar jag hem.. Jag vet att det bara är några få dar tills jag åker.. Det känns vemodigt som fan, men ändå underbart..
Ska bli så skönt att komma ifrån allt här, och kunna ta lite distans till all skit.. Å få träffa min lilla Annis, och Emma, och Kheder och Mamma! Ååh, så underbart!!

Sa hej då till Adde och Kalle igår.. Båda åker imorgon. fy faaan sär jag bara.. Det var inte kul nånstans.. Och jag som hela tiden sagt att jag inte vill säga hej då till folk. jag vill inte bli lessen för att jag inte kommer träffa dom osv osv.. Men fy fan va de svider.. Usch


Jaja, som tur är är man inte sist kvar iaf, som man brukar vara. det känns iaf jävligt göttans..

Jaja, ska sova nu, ska säga hejdå till ännu en människa imorgon.. Hualigen.. Jag vill INTE!

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback