Ännu en långfredag

ihopljuget 2007-04-06
Och lång är rätta ordet..

Vilken långtråkig dag.. Upp vid åtta för att gå till jobbet. Började tio. Inte mycket att göra. då iaf.. sen blev det full rulle. Ojoj..
Jobbade till fem. Sen hem och bara slappa.. Sjukt ont i huvet har man nu iaf. Håller  även på att tvätta..

Shit vilket tråkigt liv jag har.

Oj..

Dagens höjdpunkt var iaf att de va nån/någon som ringde från ett jobb som jag tydligen har sökt.. Hann inte svara dock, jobbade ju hela dan som sagt.. Men men.. Dom ringer väl igen, nån annan dag.

Vissa söta pojkar var de på jobbet me. Alltid lika kul.. hann ju flörta lite med söta pojken från biluthyrningsfirman på Ok.. wohoo!!

Vilken meningslös blogg jag skriver idag.. men ändå.. Ska ta en dusch nu, sen ska jag nog gå å nanna.. Nej just det.. tvätten.. Fuck..

Jaja, ska nanna sen efter tvätten dååå.. See yaa, aint wanna bee ya..

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback