Nybliven Bloggare

ihopljuget 2006-09-14

Jahapp..
Tandfeen är numera en bloggare. Alltid lika trevligt att få dela med sig av sitt meningslösa liv, och se hur mycket nyfikna människor det finns här i världen.

Sitter för tillfället hemma hos Mor, och hennes gubbe.
Mitt bredband har ju inte kommit än, vilket innebär att om jag vill ha någon som helst kontakt med omvärlden i det stora hela så måste jag åka hit.

Hmm, och vem är då jag?
Ni kan kalla mig för Sanna, det gör mina vänner.
Jag bor i en medelstor stad, i typ södra Sverige.
Nitton år gammal, och bor i min alldeles egna lägenhet. En mysig etta, med gångavstånd till Centrum.
Folk brukar fråga mig vart jag är i från. Och då svarar jag ingenstans. För jag är född i en av Sveriges största städer,uppvuxen i denna staden jag bor nu. För ca fem år sedan flyttade familjen ut till en håla in the middle of nowhere. Och för ca tre år sen, flyttade jag en himla massa mil, för att börja gymnasiet. OCh det var i en av Sveriges skönaste byar. Ett riktigt vinterparadis. : )
Tog studenten i Våras/somras, efter tre underbara år. Och nu är jag tillbaka hit.

Mina vänner brukar beskriva mig som en galen människa, full i fan, och med tankarna på alla håll och kanter. Men sån är jag. : )
Jag brukar själv säga som så att, jag har glimten i ögat, ett leende på läpparna, och skinn på näsan.

Och vanligtvis är jag välrdigt charmig, har lätt att träffa nya människor, och lätt att prata för mig. Jag är jag, och duger det inte så slipp.. : )

Detta var allt för mig idag. Ska tillbaka till stan nu, denna byn är på tok för liten för mig.

Ha det bra nu folket, och ni vet att ni älskar mig.. : )




Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback